Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2200).

Uwaga!

Zalecana forma złożenia dokumentów, w związku z ubieganiem się o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela minowanego:

- dokumentacja powinna być złożona w skoroszycie papierowym (tekturowym),

- strona tytułowa teczki powinna zawierać tylko imię/imiona i nazwisko wnioskodawcy,

- dokumentacja nie powinna zawierać: ozdobnych stron, przekładek, dokumentów oprawionych w kieszenie (,,koszulki”)groszkowe, plastikowe, zbindowanych, w twardych oprawach itp. (dokumenty powinny zostać przedziurkowane i wpięte bezpośrednio do skoroszytu).

Dokumenty należy składać w Biurze Starosty Ełckiego, 19 - 300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, parter, pok. 127, tel. 87 621 83 00, fax 87 621 83 39.

Wszelkie zmiany w procedurze awansu będą podawane na bieżąco.

 

  oswiadczenie__dane_do_sio.docx

  klauzula informacyjna.doc

Starostwo Powiatowe w Ełku

Realizacja: IDcom.pl